Wie ben ik?

Mijn naam is Natascha Donkers en ik woon samen met Boudewijn en onze 2 zonen in het gezellige Druten. Ik heb een opgeruimd karakter, ik ben praktisch, communicatief sterk en ik hou van gezelligheid. Genieten van het leven, zonder overbodige ballast! Ik ben een aanpakker en een mensenmens.

De afgelopen 20 jaar heb ik als leidinggevende bij grote klantgerichte dienstverlenende organisaties gewerkt. Ik heb het roer omgegooid in 2022. Ik wil meer impact maken, toegevoegde waarde bieden, direct zichtbare resultaten bereiken en ik werk graag met mensen. Concreet en persoonlijk, heel simpel eigenlijk.

Ik heb de opleiding Professional Organizer voor Particulieren gevolgd, webinars gevolgd en veel boeken gelezen over opruimen en organiseren van spullen en administratie. Tegelijkertijd ben ik praktisch aan de slag gegaan om mensen te helpen bij het opruimen. Samen hebben we onder andere kledingkasten, zolders, woonkamers en de administratie aangepakt. Aansluitend volgden de ritjes naar de kringloopwinkels om spullen een tweede leven te geven en hebben we veel spullen te koop gezet.

Hoe is het bij mij thuis?

  • Spullen die we hebben, gebruiken we.
  • Spullen die we niet (meer) gebruiken, gaat het huis uit.
  • Post wordt geopend en wat weg kan, gaat direct de papierbak in.
  • Er staan geen dozen op zolder waarvan we eigenlijk niet weten wat er in zit.
  • Te kleine kinderkleding gaat naar gezinnen die het goed kunnen gebruiken.
  • Verkoopbare spullen gaan op marktplaats, verkoop- of weggeefgroepen op Facebook. De kringloop krijgt spullen die goed zijn, maar bij ons niet meer gebruikt worden. Duurzaam en het levert soms ook nog wat op. Hierdoor ontstaat er rust in ons huis en in mijn hoofd.

Ik ga graag samen met je aan de slag als jij hulp kunt gebruiken bij het opruimen van spullen of het organiseren van je administratie. Als we eenmaal bezig zijn, ga jij het vast ook leuk vinden en het resultaat is zo waardevol! Rust in je huis en rust in je hoofd.

Reviews

Hieronder staan enkele quotes van mijn klanten naar aanleiding van hun ervaring met mijn werkzaamheden

“Ik vond het best spannend, om iemand in mijn huis te ontvangen om me te helpen opruimen in mijn kledingkast. Maar ik wilde al een tijdje opruimen en wist niet zo goed waar te beginnen. Mijn kledingkast puilde echt uit …
Eerst kletsen we even bij een kop koffie en het voelde goed, Natascha is een open en positieve persoonlijkheid. Daarna gingen we naar boven en Natascha startte met het neerzetten van verschillende kratten; 1 voor weg, 1 voor bewaren, 1 voor weggeven/ verkopen en ook 1 voor twijfel. Vooral die laatste was een fijne optie!
Stapel voor stapel haalden we mijn kast leeg en het verbaasde me hoe makkelijk ik het vond, terwijl het toch echt mijn eigen beslissing was wat er met de kleding gebeuren moest. Natascha forceerde niet, liet me nadenken waar nodig en hielp met alles in de juiste bak te leggen en de zakken te vullen met dingen die weggegeven konden worden. Uiteindelijk hebben we 8 zakken kleding naar de weggeefwinkel kunnen brengen! Er is een goede start gemaakt met opruimen en ik merk dat het doorzet naar andere gebieden in mijn huis. Ik ben Natascha erg dankbaar, Natascha houdt overzicht zonder sturend of oordelend te zijn en ze is discreet. Zeer zeker aan te raden als je ook niet weet hoe of waar te beginnen met opruimen of gewoon wat hulp hierbij kunt gebruiken!”

Diana, Boven-Leeuwen

“Elke keer als ik op de zolder kwam, draaide ik vrijwel meteen om. Alles stond helemaal vol, ik kon nergens lopen en ik wist niet waar ik moest beginnen. Dat gaf zoveel druk dat ik het maar uit bleef stellen. Natascha heeft mij onwijs geholpen. Ze bracht een ‘systeem’ mee en gaf me af en toe het duwtje wat ik net nodig had. Ik heb enorm veel weggedaan, zonder achteraf ergens spijt van te hebben. Ik heb weer overzicht en ruimte. Als kers op de taart hebben we mijn kledingkast ook onder handen genomen met als resultaat dat er nu alleen nog maar kleding is die ik echt draag. Héérlijk, echt een aanrader.”
Cindy, Puiflijk

Scroll naar boven